Emma är Hemma

Nu har jag hämtat mig efter hemresan och känner att det är dags att skriva lite här.. Jag har haft en jättebra semester, och kände redan på Arlanda att jag inte ville åka hem än, utan vända tillbaka till värmen. När vi kom ut från flygplatsen möttes vi av en otäck kyla och slask, samtidigt som det snöade. Usch. Dessutom hade vi tänkt vara smarta och la ner vinterjackorna i våra resväskor för att ta fram de när vi kom till Arlanda, för att slippa bära på dem. Det var jättesmart tyckte jag, tills jag och Malin stod väsklösa vid rullbandet och infotavlan sa oss att de sista väskorna nu var ute på bandet. Jahopp.

Här kommer lite bilder:

MIAMI BEACH:


Malin på stranden, första dagen i Miami Beach.

 

HONDURAS:

En varm dag på beachen i Honduras, med sol och bad. Fick med mig ett par fina armband därifrån som jag köpte på stranden. Och så hittade vi stora ödlor eller vad det nu var som klättrade på bergsväggen.

 

BELIZE:

Malin, jag och Pia på båten som körde oss mellan Pärlan och fastlandet. På det här stället blev det mest bara shopping. Staden var ganska äcklig och vädret var sådär, så det blev inget bad.

 


MEXIKO:

Det här var ett fint ställe. Vi började med att gå en promenad och kolla in stan lite, sen letade vi på en taxi som körde en sväng med oss.

   

DRESS-UP-EVENING PÅ BÅTEN

Jag, Malin och de som städade våra hytter på båten. De var hur söta som helst.. Varje gång killen såg oss ropade han: aahh, emmaa and maaalin!

   

KEY WEST

Vi skulle egentligten ha åkt till Great Stirrup Cay, Bahamas, men eftersom att det blåste för mycket för att kunna ankra båten där blev det Key West, Florida istället. Inte fel alls. Vi hade underbart väder, och letade upp en strande där vi solade i flera timmar.

   

TILLBAKA I MIAMI:

Jag var där.. och jag har bildbevis. Det är så coolt! MIAMI INK

     

Om det finns någon som är intresserad kan jag lägga upp en liten bild på min lilla tato. Och om det är någon som inte vill se den då så får ni faktiskt blunda. Den är i alla fall liten, enkel och jättefin :)


Här träffade jag David efter att inte ha sett honom på nästan 2 veckor. Det var ett kärt återseende.

Någon som orkade kolla igenom allt? När jag har fått mamma och pappas bilder kanske jag kan lägga in någon som jag själv är med på också :P


Kommentarer
Postat av: Annica

jag orkade kolla igenom allt, blir avudnsjuk! :( haha

Postat av: Mathilda

Du verkar ha haft de bra.. Jag vill se The Tato!! =)Kram

2009-01-23 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback