Förlust mot Kanada...

Det finns väl mycket man kan säga om matchen igår. Speciellt att den gjorde oss svenskar rasande! Visst..Sverige spelade inte så bra som de kan, men ändå. När man går på det andra lagets målvakt blir jag galen! Det var ju inte bara en gång det hände, utan 4-5 gånger! De är rätt att spelarna blir arga när de går på målvakten, för det gör man bara inte! Jag tyckte att det var så kul när bror var målvakt, och såfort någon puttade lite på honom var lagkamraterna där och skrek. Och jag tänkte tyst för mig själv: "Rör inte min bror =)".

Jaja. En förlust med 5-1 var i alla fall trist. Eller jag tycker att vi kan säga 3-1. (Tycker inte att vi räknar med de 2 sista målen som gick in i öppen kasse på slutet).


Kanada var det bästa laget spelmässigt. Men det känns surt att de vann på så fult spel..

Nu har jag sagt mitt i alla fall. Nu är det dags för frukost... Ha en bra dag! =)


Kommentarer
Postat av: Reidor

På din sida

2009-01-09 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback