Fredag med photoshop

I morse vaknade jag och trodde att det var måndag. Men tänka sig, det är ju fredag! Det är visserligen inte så stor skillnad för mig eftersom att jag är ledig, men då är ju David ledig imorgon också =)

Just nu har jag slagit mig ner vid Davids dator och försöker förstå mig på hur photoshop fungerar. Jag kan säga att det inte går så värst bra.. Men någon gång ska väl till och med jag kunna lära mig det. Och det är ju ett bra tillfälle att sitta och prova mig fram när jag är själv hemma och inte direkt har något annat för mig. Det kan ju vara roligt att kunna.

Jag har i alla fall gjort lite nytta idag. Har hunnit med att städa hela lägenheten och diska allt disk från när mamma och pappa och Petter och Anna med barn var här och hälsade på oss igår. Fick två stycken Lasse Åberg Longdrink-glas av Petter och Anna, i försenad 18-års present.


Jag fick glasen med motiv 10 och 22.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hehe, de va värst vad du städar. David blev säkert glad :P

2009-01-03 @ 12:52:35
Postat av: David

jag stökade ner istället :P höhö.

2009-01-03 @ 13:30:39
Postat av: emma

Ja, David var hemma i ca 1 timme, och sen var det stökigt igen :P

2009-01-03 @ 13:55:20
Postat av: Anders

de e ju ett bra sätt att visa sin uppskattning på, genom att stöka till :P hehe

2009-01-03 @ 16:22:18
Postat av: David

jamen det kom ju in en ny kamera i huset ju! var ju tvungen att välkomna den lite :D

2009-01-03 @ 19:49:27
Postat av: Jennifer

Hahah, photoshop, fattar nada av det där programmet :D

2009-01-15 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback