Skola, skola och åter skola..

Det känns som om skolan tar upp all min lediga tid just nu, och det gör den förresten också. Sen jag kom tillbaka från resan har jag varit i skolan i 3 dagar, och haft 3 prov i engelska (har även ett kvar att göra denna vecka), och jag har fått uppgifter i natur och samhäll som jag inte ens kan räkna på mina och davids fingrar och tår tillsammans. Dessutom har jag lite uppgifter kvar i religion och konferens att göra. OCH projektarbetet ska redovisas på torsdag. Jiiipppi.. Jag har inget liv :) Med förmodligen kommer allt detta leda till att jag kanske får ett liv i framtiden. Ca 5 månader kvar till studenten nu. Jag har aldrig längtat mer!

Oj. Detta blev ett väldigt deprimerande inlägg. Förlåt. Jag kände bara för att skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback