Uppfräshning av bloggen

Idag bestämde jag mig för att ordna till bloggen lite. Det kommer troligtvis ta ett tag innan jag är nöjd, men sånt är livet. (Jag har ändå inget bättre för mig) Jag har i alla fall precis gjort en ny header. Den får duga tills vidare. Jag har ju sagt att jag är värdelös på photoshop, det där var faktiskt den fösta saken en ens lyckats göra, så... Haha.

Nu vet jag däremot inte vad jag ska hitta på att göra för att få den snygg...men det kommer väl. Inte för att det är så många som läser här, men om någon vilsen stackare skulle ha klickat sig i här nu mitt under make-overn så får ni ha överseende :P

Kommentarer
Postat av: Anders

Blev fint :) enkelt och stilrent!

2009-01-28 @ 17:25:33
Postat av: Jessica

Den blev mycket fin :) du kanske kan fixa min haha;D

Postat av: Emma

Tack så mycket, mina vänner :)

2009-01-29 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback