YES MAN

I kväll ska jag och David gå på bio och se yes man. Vi valde mellan den och the unborn, som också verkade bra. Men eftersom David ska jobba kväll nästa vecka, och jag ska vara hemma själv hela kvällarna ville jag inte se någon sjuk skräckfilm som kommer att skrämma livet ur mig när jag vandrar omkring helt ensam i lägenheten och sen ska försöka sova. Tänk er när jag står i badrummet och tvättar bort sminket med ögonen fulla med tvål och känner hur någon lägger en kall hand på min axel. När jag tillslut fått bort all tvål och panikslaget kollar upp står den lilla läskiga killen i the unborn och stirrar på mig..


HAHA.. Ursäkta mig. Jag vet att jag har blivit skadad av alla skräckfilmer jag sett och alla historier jag har hört i mina dar.

Nu ska jag och David gå ut och gå en promenad.

Kommentarer
Postat av: Anders

Skojsigt, bio är alltid kul :)

2009-01-26 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback