En klumpeduns

Jag vet inte vad det är med mig, men jag har blivit en riktig klumpeduns. Varje gång jag ska resa på mig, gå och hämta något eller ja - vad som helst, slår jag i mig i närmaste möbel eller vägg. Oftast är det tårna, låren, handlederna och axlarna som får sig en omgång. Nu är jag i älvesta, och ordet "AJ, AJ, AJJJ" ekar hela tiden runt i huset.

Hur botar man klumpighet egentligen? Måste man försöka ta det lugnt och tänka sig för varje gång man slänger ut armen för att ta tag i mobilen som ringer? Eller när man kommer på något man har glömt och reser sig snabbt utan att tänka på bänkskivan man har ovanför benen? I går gick jag in med huvudet rakt i snedtaket när vi skulle sova. Jag fick ont, och David fick sig ett gott skratt.
Det är väl alltid bra när man kan glädja någon annan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback