Helg igen!

Tiden går så fort och jag har inte direkt någon koll på dagarna nu när jag är ledig. Men jag gick förbi en almanacka nyss och insåg att det snart är slut på juli, och att augusti närmar sig. Vart har sommaren tagit vägen? Det känns så dystert när sommaren regnar bort. Det känns som om man varje år säger; "det här är den värsta sommaren på länge, och nästa sommar måste bli bättre". Visst var det en period i juni med riktigt fint väder, men då jobbade jag hela dagarna, och tog inte vara på det fina vädret när jag kom hem från jobbet. För jag hade ju räknat med sånt väder hela sommaren. Min första lediga vecka hade jag tänkt spendera i solstolen med en bra bok, men då var solen som bortblåst och regnet stod som spön i backen.

Jaja.. Det hade kunnat vara värre, man ska egentligen inte klaga.
Idag hoppas jag på en trevlig dag. Det vankas kalas i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback