Kalas i Högsätter

I går bjöd vi på kalas med tanke på att David precis har fyllt år, och passade på att ha det i vårt nya hem. En trevlig dag, med delar av både min och Davids familj. Det blev en rundvandring i huset, och alla dess vrår, uthus och matkällare som hör till, och sen blev det fika. Kladdkaka, jordgubbar och grädde. Mums!


Micke, David, Andreas, Anders, Alexandra, jag och pappa


Bror och jag


Jag med bröder

Lite senare, (när mamma-med-karmeran precis skulle åka hem) kom även Aram, Frida, Elnah, Reidor och Ewa, vilket var mycket trevligt. Det blev ännu mera fika och en vandring i huset med R och E. Framåt kvällen fick Aram och David för sig att Aram skulle ta med surfingbrädan vi hittade i ett av uthusen till Fagersand.
Haha, jag ser fram emot att testa den någon gång. Eller åtminstone se på när någon annan gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback