Matolja och plugg

I dag har jag sladdat omkring på halkbanan i matolja och vatten. De behövde definitivt inte spruta något vatten på banorna med tanke på det som kallas "svensk sommar". Vi fick allt vatten (och lite till) vi behövde uppifrån!


Det var i alla fall jättekul, och jag vill redan göra om det igen! Dock inte ute i den riktiga världen; jag nöjer mig med en inhängnad, bred bana där ingenting kan hända. Vi var bara tre stycken som gjorde halkan idag, så vi hade gott om tid på oss att snurra omkring fulla av skratt.
Jag vet att man ska ta det på allvar och att det är viktigt osv, och det vet jag, men när ingenting kan (läs; ska kunna) hända måste man ju få se det roliga i det! wiiiiiiiie..

För övrigt har jag tagit en paus i mitt teori-pluggande och cola-drickande, men snart ska jag nog fortsätta igen. Med pluggandet alltså.. Mr D är i huset och fixar. En sån händig man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback