Torsdag

Jag hade nästan glömt bort hur trist det är när David jobbar kväll, men eftersom han fick lov att göra det ikväll blev jag påminnd. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på när han inte är hemma. Jag har redan diskat, duschat, skämt bort mig själv med diverse produkter från cosmopharma, partylite och the body shop, prövat min nya volum master från Björn Axén och surfat runt på de flesta intressanta sidor jag kommit på. Nu då? Jag kan inte fatta hur jag överlevde när han endast jobbade kväll.

Jag har en känsla av att jag inte kommer kunna hålla mig vaken tills D kommer hem. I både måndags och tisdags vaknade jag när han bar in mig till sovrummet för att jag hade somnat i soffan, och igår nöjde han sig med att komma och peta på mig och tala om att han skulle gå och lägga sig. Anna kör verkligen hårt med mig på jobbet. Jag kan nästan skratta mig lycklig de dagarna vi har tid att äta lunch. (nejdå. riktigt så illa är det inte). 

Imorgon är jag i alla fall ledig för första gången på länge. Jag hoppas på bra väder så att jag kan spendera min dag i Älvesta med sol och bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback