En eftermiddag på stan

Idag var jag tillbaka till skolan efter sex veckors praktik. Det kändes bra. Vi hade två lektioner där vi bara pratade betyg, och så satt vi och lyssnade på en som kom från arbetsförmedlingen. En lugn och skön skoldag med andra ord. Det känns att det börjar närma sig slutet av skolan!

Min eftermiddag spenderade jag ensam inne i Örebro (i värmen!). Först var jag på Salong Rapp och färgade mina ögonfransar och bryn, och passade samtidigt på att få brynen vaxade. Sen började jag min jakt efter det som fattades till balen; smycken och kuvertväska, och lite andra smågrejer. När jag hade hittat allt vad jag letade efter gick jag bort till mammas jobb och åkte med henne hem till Älvesta, där hon hjälpte mig att färga håret.



Håret och brynen blev mörkbruna, och ögonfransarna kolsvarta. (Har inget smink på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback