Studentbal 2009

I torsdags var det äntligen dags för året studentbal, som jag länge har längtat efter. Jag har hela tiden fått höra hur tråkigt det är att gå på bal, (och jag måste erkänna att det inte var någon höjdare) men jag vet att jag hade ångrat mig om jag inte hade gått. För hur ofta får man bli ompysslad och fixad i flera timmar och sen ta på sig en underbar långklänning? Det är väl nästan bara på bal och bröllop.

Frida och Elnah kom runt kl 13 och redan då började vi med mitt hår som inte blev klart förens runt 17.30. Även Amanda och syster var där och hjälpte till med förslag.

Själva balen var egentligen ingen hit. Maten och servicen var sådär, men det var riktigt kul att se alla så uppklädda och fina! Här kommer lite bilder från kvällen;


Frida fixar mitt hår, och jag blev jättenöjd!


Jag och David


Jag och Malin


Puss! :D


Middagen


Hemma igen. Tvingade David att ta ur alla mina 22 000 hårnålar som Frida hade gömt in, innan vi kunde sova :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Fy 17 va fina ni är tillsammans. Ni ser så lyckliga ut. Kram på er.

2009-06-07 @ 20:27:06
Postat av: amanda

Emma lilla, ni var klart vackrast den kvällen, det lovar jag. Men mycket beror på att du helt enkelt är naturligt vacker, en tjej som inte behöver så mkt spackel, om du förstår vad jag menar?!

2009-06-07 @ 20:48:42
Postat av: Aram

Du var definitivt den vackraste tjejen på balen

2009-06-10 @ 00:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback