Tisdag

Jag önskar att jag hade varit ledig idag i detta (äntligen) varma sommarväder, men man måste ju tjäna in lite pengar också. Den här veckan jobbar jag med syster, och hon sliter ut mig totalt. Haha! Nej, men det är riktigt jobbigt att städa 8-9 timmar om dagen. Igår somnade jag nästan ståendes när jag kom hem..

Idag kände jag mig lite piggare när jag kom hem från jobbet, så jag fortsatte att städa här också. Men nu ska jag värma mat, mysa ner mig i soffan med en filt och kolla på desperate housewives. Som tur är finns det färdig mat i kylen, annars hade jag inte orkat idag.. Jag kände nämligen för lite måndags-lyx igår och gjorde iordning en 3rätters till mig och David. Efter andra rätten var vi proppmätta, så blåbärspajen är fortfarande orörd. Men först åt vi skagentoast och sen min egna lilla mango-kyckling-pasta-gratäng. Mums. Den ska jag hugga in på nu.



Kommentarer
Postat av: Aram

du kan spara blåbärspajen till mej, då lovar jag att jag ska komma till erat slott och gräva lite.

2009-06-23 @ 23:58:05
Postat av: Annica

Vad roligt att du jobbar i alla fall, skönt att tjäna lite egna pengar:)

2009-06-29 @ 20:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback