Ben&Jerry's och vårkänslor!


Åh, vad jag är sugen på denna. Den hade suttit fint en solig vår-dag som idag. Synd att den är så himla dyr bara...
Ben&Jerry's half baked. En god blandning av choklad- och vaniljgräddglass, brownies och bitar av kakdeg med chokladbitar. MUMS! Det kanske låter skumt, men smarar himlans bra!

På tal om mysigt vårväder måste jag berätta att vi tog fram grillen i Älvesta i helgen, och grillade hamburgare! Dessutom satt vi ute och åt, utan att frysa det minsta! Det var helt underbart! Jag passade på att ta lite kort så att jag kunde ha något att leva på om det skulle bli snö igen, men jag har inte lyckats få in dem på datorn än. Men så fort jag får ordning på det ska jag lägga in dem här.

Kommentarer
Postat av: david

det finns en sån glass i frysen.

2009-03-17 @ 23:26:42
Postat av: Emma

Ja, men det är Lindas :P

2009-03-18 @ 12:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback