Fredag, fredag!

Dagen började med bio, i skolan (ja, vi har ju faktiskt en biograf här). Vi såg I taket lyser stjärnorna. När vi gick i ettan fick vi läsa den boken, och nu fick vi se filmen. Jag tycker att båda var bra! Men som vanligt är det svårt att jämföra boken och filmen. Det är samma historia, men utspelar sig lite olika.

Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt med David. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog lite god mat och film! Vi har faktiskt inga planer alls för helgen än, så vi får se vad som händer! Kanske kan övertala David att åka och köpa några par skor till mig ;)

Just det, igår fick jag hem min studentklänning som jag beställde från Nelly, och den passade jättebra och var precis lika fin som på bilden. Jag köpte även en ny balklänning igår. Den är fin som en dröm! :)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback