Onsdag

Hej på er! Det är redan onsdag, och över en vecka sen jag skrev här sist.. Vad har ni haft för er? Själv har jag varit på min praktikplats, NeH, i snart 2 veckor, och imorgon är sista dagen. Förhoppningsvis ska jag dit då. Idag har jag legat hemma, sjuker.

För övrigt har jag haft en jättebra helg och vecka. Började helgen med ett besök av Anders och Alexandra, och på kvällen blev jag och David bjudna på middag hos storebror Micke och hans Jenny. På lördagen gick jag och David på bio och såg Män som hatar kvinnor. Det var en jättebra film som jag kan rekomendera! På söndagen gick vi en lång promenad i "vår-solen", och på kvällen tränade jag med Malin som vanligt på söndagskvällar.

Veckan har mest bestått av praktik...

Nej. Nu är det dags för mig att gå och sova, [utan David som vanligt :( ] så att jag kan bli frisk. Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har också sett Män som hatar kvinnor nu och jag måste säga att jag tyckte den var riktigt bra. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback