Snart sommar?!

Äntligen börjar jag piggna till efter att ha varit däckad av en jobbig förkylning + feber sen i måndags. Som tur är var vi lediga från skolan måndag och tisdag, så jag har bara missat tre dagar. Jag har verkligen inte tid att missa mer i skolan nu.. Det är faktiskt inte alls mycket tid kvar i skolan tills betygen ska vara satta i juni. Okej, om man kollar ut genom fönstret och ser snöstormen som drar omkring så känns det ganska avlägset. Men inte om man lägger upp det såhär;

Nu är det snart slut på vecka 13...
v. 14 - skola
v. 15 - påsklov
v. 16 - ledig måndag, skola tisdag - fredag
v. 17 - APU Lindex
v. 18 - APU Lindex
v. 19 - APU Lindex
v. 20 - APU Skopunkten
v. 21 - APU Skopunkten
v. 22 - APU Skopunkten
v. 23 - (första veckan i juni!!, betygen ska redan vara satta) skola + studentbal
v. 24 - Min sista vecka i skolan! Tar studenten fredag 12/6

Så, ja.. Jag har bara 2 veckor kvar i skolan innan betygen ska  vara satta! (Och praktiktiden går alltid väldligt fort enligt mig). Det känns både skönt och lite skrämmande.. vad ska jag göra sen? För första gången på 13 år ska jag inte gå tillbaka till skolan efter sommaren.

Kommentarer
Postat av: reidor

Tycker att du ska kolla ditt hockeyinlägg ibland.

Kommer nog fler kommentarer vad det lider.

PS"vet Kåbergs morsa om att han röker PS"

2009-03-30 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback