Nedräkning; studenten!

Nu är det inte alls lång tid kvar tills jag ska lämna skolan bakom mig och komma ut i vuxen-världen. Det är 24 dagar kvar till den stora dagen, och just nu känns det helt fantastiskt! Jag är i princip helt klar med skolan (ett nationellt prov och någon annan uppgift kvar) och jag har blivit lovad lite extrajobb på Skopunkten; eventuellt lite i sommar, och mer sen till hösten.

Inför själva studentdagen är det mesta fixat. Klänningen är köpt. Mössan ligger i sin kartong och väntar på att bli använd. Skorna köpte jag idag, och på champangeglaset står det; Student 09.




Kommentarer
Postat av: Annica

Du kommer vara så fin så på studenten! Jag saknar dig, ska vi ses snart?:)

Postat av: Emma

Precis som du! :) Ja, det måste vi, saknar dig också! Jag kanske kan komma till dig någon dag? Du ska bo i Hallsberg den här veckan som kommer också va? Och så ses vi ju på onsdag, i skolan :D

2009-05-24 @ 17:38:59
Postat av: Linda

WOHO! Din tur, :D:D är man bjuden? ;)

2009-05-24 @ 22:41:13
URL: http://liindaan.webblogg.se/
Postat av: amanda

Din klänning är klar emma, den hänger här och väntar på den stora dagen=)

2009-05-25 @ 11:17:26
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Reidor/Ewa

Grattis till studenten Emma, söt är du tycker vi så du vet. Ha de bra. puss å kram

2009-05-30 @ 21:03:28
Postat av: Emma

Tack så mycket! Fast jag tar inte studenten förens den 12.e :) Puss o kram på er med, hoppas att allt är bra!

2009-06-01 @ 19:11:08
Postat av: mathilda

Såna skor har jag me.. Dom är de skönaste skor jag nånsin haft. Bara så du vet. Kram

2009-06-02 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback