Riskettan och skopunkten

Imorse fick jag gå upp ovanligt tidigt för att möta upp Erik och sen ge oss iväg till körskolan för riskettan. Det var dock inte så jobbigt som jag hade väntat mig, utan de där tre timmarna rullade på ganska snabbt. (Med hjälp av några koppar kaffe och kakor). Det som var skönt med den här utbildningen om man jämför med den vanliga teorin var att vi själva fick vara lite aktiva och diskutera istället för att bara sitta och lyssna, som ofta blir jobbigt i längden. 

När kursen var klar körde gulliga David in mig till Skopunkten, där jag gör min sista APU nu. Jag har varit där en gång tidigare (för ca 1½ år sen) och trivs kanonbra! Jag har en känsla av att de här tre veckorna kommer att gå jättefort, och sen är det inte lång tid kvar i skolan. Närmare bestämt två veckor.

Förresten; det är 12.e maj idag. Precis en månad kvar till studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback