Sko-lycka och hejdå-lunch!

Jag är nu inne på min andra vecka på skopunkten, och jag trivs som fisken i vattnet. Men det kanske ni kunde räkna ut själva? Efter 7 dagar har jag lagt undan 6 par skor, och idag fick jag med mig 3 av dem hem; med lite hjälp av mr D som inte tycker att jag har tillräckligt av dem där hemma (hehe).

Inatt åker David till Polen med sin arbetskamrat, och jag blir ensam kvar hemma. Det är tur att jag har mamma och pappa och mitt rum i Älvesta så att jag inte behöver vara så ensam trots allt. När jag stod och packade upp skor idag insåg jag att jag bara skulle hinna träffa David en liten stund från att han kommer hem från jobbet och tills han ska åka. Så jag skickade iväg ett litet gulligt sms och föreslog en hejdå lunch på Marieberg innan han började jobbet. Och så blev det! På restaurangtorget bjöd godingen mig på en nacho-talrik, och han tog ett pitabröd med kyckling... När han släppte av mig vid skopunkten skickade han med mig lite pengar så att jag kunde köpa några av skorna jag tjatar om hela dagarna.


It's all about shoes ;) And Mr D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback